Monday, February 3, 2014

PTIWRBNM JOHOR 2013

Pada 22 hingga 26 Januari yang lalu berlangsungnya Program Tahunan Isteri Wakil- Wakil Rakyat Barisan Nasional di Negeri Johor Bahru, yang penuh kemeriahan. program tahunan tersebut teah dirasmikan memteri besar Johor, Datuk Seri Khaled Nordin.
Beliau dalam ucapannnya, berharap semua peserta dari seluruh negara yang berkumpul di Johor secara tidak langsung akan mengeratkan silaturrahim  dan bertukar idea dalam usaha membantu tugas suami sebagai wakil rakyat yang berkhidmat untuk rakyat.
Tambahnya,  bagi peserta sukan badminton dan bloing, beliau menaruh harapan agar peserta yang mengambil bahagian bermain dengan semangat kesukanan yang tinggi.
Manakala majlis penutup telah disempurnakan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang menyampaikan hadiah kepada juara bertahan pertandingan badminton kepada Bakisa (Sabah), naib juara Bakti dan ketiga Biduanita (Perak). Bagi pertandingan Boling, juara bertahan Biduanita (Perak), Naib juara Bakisa (sabah) dan tempat ketiga Kasih ( Selangor).




No comments:

Post a Comment